Avatar billede hefe Nybegynder
08. februar 2016 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern tidspunkt for indsættelse af kommentar i Word 2013

Når man indsætter en kommentar i et Word 2013 dokument registreres tidspunktet også. Det vil jeg gerne have fjernet, så det kun er mit navn og selve kommentaren, der er synlig. Er det muligt?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
08. februar 2016 - 12:45 #1
Du kan ikke forhindre Word i at oprette kommentarer med dato, men du kan få Word til at slette informationen, hver gang dokumentet gemmes:

Filer > Oplysninger > Undersøg dokument > klik på Kontrollér om der er problemer > Undersøg. Datoer m.m. relateret til kommentarer og registrerede ændringer håndteres vi det punkt, der hedder "Dokumentegenskaber og personlige oplysninger". Du kan vælge at fjerne disse data, hver gang dokumentet gemmes.

Bemærk: Indstillingen, som sletter personlige data ved gemning, bliver gemt som indstilling i dokumentet og forbliver slået til i dokumentet, indtil du slår den fra igen. Den findes her i dansk version:

Filer > Indstillinger > Center for sikkerhed og rettighedsadministration > Indstillinger for Center for sikkerhed og rettighedsadministration > Indstillinger for beskyttelse > Fjern personlige oplysninger fra filegenskaberne, når filen gemmes.

Slå indstillingen fra, hvis personlig information ikke længere skal slettes.

Se evt. denne tråd for flere detaljer (engelsk):
http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2013_release-word/how-do-i-remove-the-time-and-date-stamp-from-words/f6b71d01-d5d8-44e6-8da8-91a2cf6cea3e
Avatar billede hefe Nybegynder
08. februar 2016 - 13:42 #2
Tak for dit svar. Det virker :)
Avatar billede Alex Chavez Novice
10. februar 2020 - 07:53 #3
Computer technician and expert are announced for the fulfillment of the goals. The parts of the https://topaustralianwriters.com/my-assignment-help-review/ are sharply followed for the terms. The anticipation is held for the field. The ground is explored for future times. The theory is announced for the modes. prospects are met for humans. citizen has involved in the Madoff the classification for the terms for all humans.