Avatar billede STT Nybegynder
08. februar 2016 - 13:49 Der er 1 kommentar

Anbefalinger til intranet søges

Hej,

Jeg er en del af en mellemstor virksomhed og er i gang med at undersøge, hvilke intranet virksomheden kunne få glæde af i den nærmest fremtid.

Det er ikke en helt nem opgave, da der er jo rigtig mange at vælge imellem og mange af dem tilbyder de samme funktioner og tjenester.

Derfor vil jeg høre om der var nogle af jer, der har erfaringer med et godt intranet og evt. hvad man skal holde sig fra?
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2016 - 14:28 #1
Hvilke systemer bruger i i dag?
Er i f.eks. et microsoft hus, og bruger exchange, outlook, officepakken etc.. så er sharepoint svær at komme uden om.
Der er sikkert mange der kan sige mange grimme ting om sharepoint, men det har altså nogle smarte integrationer.
Det kan virke tungt til tider.
Drupal er jo meget populært i det offentlige i disse år, så det er også en vej at gå. Det kræver dog noget viden at kaste sig ud i og er ikke helt uden problemer at anvende som intranet.
Og ud over det, så findes der sikkert en masse andre systemer, som jeg bestemt ikke kender til. :o)