Avatar billede Mickger Mester
08. februar 2016 - 15:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at flytte til anden celle

Hej E

Håber I kan hjælpe mig.

Jeg står og mangler en kode som gør at hvis

Jeg står på A1, scanner en tekst (med en håndscanner) så skal den gå til B1 osv. Den har jeg fikset ved at ændre hvad den gør når man trykker enter.

Men når jeg så kommer til C1 vil jeg gerne have at den gå til næste linje, altså A2, hvis jeg har scannet en tekst eller nummer.

Er der mulighed for at man kan lave sådan en tekst?
Avatar billede store-morten Ekspert
08. februar 2016 - 16:44 #1
Prøv:
Marker kolonne A og B, lås cellerne op, beskyt ark, brug tabulator knap.
Avatar billede Mickger Mester
08. februar 2016 - 17:12 #2
har fundet en løsning ud fra din kommentar. angiv lige et svar så du kan få points.

Jeg låste de celler op som jeg skulle bruge og låste resten af arket. så når jeg scanner rykker den mod højre og når den er scannet i C1, hopper den til A2.. tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede store-morten Ekspert
08. februar 2016 - 17:45 #3
Nemlig... Velbekomme