Avatar billede scholes Mester
09. februar 2016 - 09:18 Der er 3 kommentarer

Autoarkivering af email

Hej

Jeg søger en måde at opbygge min email, således email automatisk bliver flyttet til valgte mapper.
FX:
Emails ældre end 3mdr flyttes automatisk fra indbakke til mit indbakke arkiv.

Er det muligt?

Jeg bruger Outlook 2013
10. februar 2016 - 14:08 #1
ja, det kan du :)

Jeg kører engelsk windows / office, så det kniber med at huske hvad de hedder på dansk.

Normalt star du I Home fanen.
der en section der hedder move I værktøjs linien
Der er en der hedder regler. her kan du sætte regler op for hvordan du laver auto arkivering.
Avatar billede scholes Mester
11. februar 2016 - 11:57 #2
Men her kan jeg kun lave en regel for enkelte personer og man skal angive fra dato mailen skal være sendt.

Så skal jeg oprette regler for alle personer jeg e-mailer med.

Jeg ønsker at sige:
Hvis email er mere 3 måneder gammel --> flyt til arkiv.
Ligegyldigt hvem mailen er fra :)
11. februar 2016 - 13:37 #3
oh ja.

Hvis du vil auto arkivere din indbox på tids basis.
Så højre klik på inboxen.
vælg enegenskaber
vælg fanen autoarkivering

Du kan bruge auto arkivering på tids basis og du kan auto flytte mails med regler.