Avatar billede jorgena Nybegynder
09. februar 2016 - 09:42 Der er 2 kommentarer

Prompt om opret vare

Hej

Når man står i projektlinjer og taster starten af et varenummer, kommer der normalt en liste over varer, der starter med det skrevne.

Lige pludselig er der begyndt at komme en boks, hvor man kan vælge at oprette varen og man kan taste et varenummer, der skal kopieres fra.

Tilsyneladende, er vi kommet til at sætte et kryds et sted, men hvor?

C5 version 2010

MVH

Jørgen
Avatar billede mariaf Juniormester
09. februar 2016 - 20:29 #1
Det er ikke standard, så I må have fået en tilretning, der kan det og som nu er aktiveret.

Det kan være nemt at slette, det kan også give ganske store problemer, så I er nok nødt til at finde ud af hvad I har og hvad der kan/skal gøres.

Mvh Maria
Avatar billede jorgena Nybegynder
24. februar 2016 - 21:08 #2
Har du nogen idé om, hvor det kan være? Der er kun licens til basisudvikling så det er ikke rettet på formen.

Jeg har slået vis proccesskald til, og det ser ikke ud til at der kaldes noget ved udgang af feltet.