Avatar billede madseksperten Nybegynder
09. februar 2016 - 10:52 Der er 1 løsning

datalist support

Hejsa

Jeg skal have lavet input list, og fandt denne lille stump kode på w3schools, som egentligt passer perfekt ift. hvad jeg skal bruge. Men kan se at det ikke er supporterede i Safari og IE9 og nedefter.

Er der en måde jeg kan tilføje et script, så det bliver supporteret i Safari, hvis ikke, hvad skal jeg bruge af kode i stedet for?

mvh Mads

<input list="browsers">

<datalist id="browsers">
  <option value="Internet Explorer">
  <option value="Firefox">
  <option value="Chrome">
  <option value="Opera">
  <option value="Safari">
</datalist>
Avatar billede madseksperten Nybegynder
09. februar 2016 - 12:25 #1
Tænker jeg bruger bootstrap til det.