Avatar billede 300m Mester
09. februar 2016 - 13:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows 10

Hej
Jeg har i dag valgt at opgradere min desktop fra win. 7 til win. 10, men ups hvor er alle mine ting....skrivebordet er helt "clean" uden alle mine mapper ect. ect. Min Windows live mail med mails, kontakter ect....væk?

Har også opgraderet min laptop med win. 8.1 helt uden problemer. Alt var der efter opgradering! Hvad gik der lige galt med desktop'en?! :(
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 13:15 #1
er du logget på med det brugernavn, du brugte i win7?
Avatar billede 300m Mester
09. februar 2016 - 13:24 #2
hmmm....mener da aldrig at jeg har oprettet et sådan! Har ihvertfald aldrig brugt det :/
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 13:36 #3
Se i stifinder under C:\brugere - der er default og dit brugernavn. Er der flere, så prøv at skifte bruger.
Avatar billede 300m Mester
09. februar 2016 - 14:03 #4
Det eneste jeg kan finde - hvis det er det du mener - er "Default.migrated" i mappen brugere, men den er tom.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 14:22 #5
så må du se i mappen windows.old om dine data ligger der et sted.
Og inden da, så tjek lige win10 indstillinger / konti. Under dine mails og konti skulle du gerne have en lokal konto - ellers må du oprette dig som bruger, så du kan gemme data et sted.
Derefter er det så at kopiere dine data fra et sted i windows.old til dine (nye) mapper under c:\brugere\[dit brugernavn]
Avatar billede 300m Mester
09. februar 2016 - 15:26 #6
Fandt selv ud af det claes :)
Jeg var logget ind på en midlertidig profil. Kørte msconfig fjernede "normal start" tilføjede den igen, trykkede "andvend" og "ok" og genstartede. Og wupti, så var alt ved det gamle :)

http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_10-desktop/midlertidig-profil-i-windows-10/ce397e1c-4044-4693-91d4-0e80dff3ba7c?auth=1
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 15:55 #7
fint - godt at data lå rigtigt.