Avatar billede hkprofil Forsker
09. februar 2016 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Foto

Jeg har lagt mine billeder i Google Foto, bla. fordi jeg gerne vil benytte Cromecast, men...... hvordan sætter man tekst på sine billeder? og hvorfor lægger de sig ikke i den ønskede rækkefølge? Håber nogen af jer eksperter kan hjælpe. Jeg har Windows 7! Mvh
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. februar 2016 - 20:23 #1
Google fotos fungerer efter min mening meget perfekt.
Klik på ikonet Google fotos og klik hvor der står  Gå til Google Fotos.

Du kan selv lave album, collager, film oa, ved at trykke på det lille plus øverst. ved siden af søg.  I albummemet kan du navngive billederne. Og navngive albummet.

Det står under hver billede i hvert album du opretter

Tror bare du skal lege lidt med det. så finder man mange muligheder i Google Fotos.

Så hvorfor betale for Dropbox, når Google Fotos gør det gratis.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. februar 2016 - 20:30 #2
Der var jeg for hurtig ud

Tror kun det er i de album Google laver til dig, du kan navngive billederne.

Det er vist kun albummet, der kan navngives
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. februar 2016 - 21:42 #3
Det kan godt lade sig gøre

Hvis du åbner et billede og trykker på del lille i øverst i højre hjørne, kan du tilføje en beskrivels. og derved give hvert billede  et navn.
Avatar billede hkprofil Forsker
26. april 2016 - 10:09 #4
Det virker desværre ikke :-(