Avatar billede lordnelson Seniormester
09. februar 2016 - 14:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Link til fil, liggende på anden server

Hej

Har en side der viser nogle filer, hvor det er meningen brugeren kan klikke på dem og downloade dem, men der sker ikke en S... når man klikker på filen, tror det er fordi de ligger på en anden server's eksterne harddisk , er der en måde dette kan lade sig gøre ?
Avatar billede lordnelson Seniormester
09. februar 2016 - 15:36 #1
Har også lavet et netværksdrev på serveren der peger på den harddisk hvor filer ligger , men dette virker slet ikke , her kommer filer ikke frem
Avatar billede lordnelson Seniormester
09. februar 2016 - 17:26 #2
ok har løst det sådan lidt bob bob