Avatar billede jdann Mester
09. februar 2016 - 14:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Margener Word 2010

Hej
Kan nogen hjælpe mig med et - måske lille, men irriterende problem.
Jeg bruger Word 2010.
I dokumenterne er linealerne fremme med tal o.s.v.
Den vandrette lineal er Ok med indrykning 2 cm til margen.
Den lodrette lineal er fremme, MEN jeg kan ikke flytte markøren låses således at teksten automatisk starter lidt nede
Markøren flyttes uden problemer med Enter knappen

I ruden " sideopsætning" står margener således:
Øverst 3 cm
Venstre 2 cm
og dette er angivet som standard
MEN problemet er bare at margen "øverst " er 0 når dokumentet vises.

VH Jørgen
09. februar 2016 - 16:01 #1
"MEN problemet er bare at margen "øverst " er 0 når dokumentet vises."

Er det når dokumentet vises på skærmen?
Ser det korrekt ud på papir?

Hvis JA til begge disse spørgsmål er løsningen at slå visningen af det tomme område mellem sider til:

Peg på den øverste kant på en side, så markøren ændrer sig til en dobbeltpil (op/ned)
Dobbeltklik her og toppen og bunden af siderne vises igen.
Avatar billede jdann Mester
09. februar 2016 - 18:19 #2
Hej Erik

Du har gjort mig til en glad mand
Jeg ved godt at problemet ikke er stort, men skide irriterende
Det fungerer som du skrev
Giv mig lige et ping så skal du få nogle point
VH
Jørgen
10. februar 2016 - 08:54 #3
OK - godt du fik løst problemet!