Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
09. februar 2016 - 18:35 Der er 1 løsning

Acer Aspire E1-572G Vil Ikke Slukke Eller Vågne

Hej alle.

Jeg lagde en dag mærke til at når jeg spiller, var min FPS virkelig lav. Jeg besluttede mig derfor, at opdatere alle mine drivers fra enhedshåndtering. Problemet løste sig, da jeg så min grafikkort var 'outdated'. Nu er jeg dog stødt på et nyt problem:

Når jeg slukker eller lukker låget på min bærbar så den kan gå i dvale, står lyset stadig tændt på computeren. Computerens fane drejer ikke, det er kun lyset der er tændt.

Jeg har prøvet følgende:
Slukke/genstarte for computeren.
Slukket for Windows 10 Fast boot.
Trykket på forskellige taster under dvale, men uden den vågner op.
(Derfor bliver jeg selvfølgelig nødt til at holde sluk knappen nede og tænde igen).

Jeg har også lagt mærke til, at hvis jeg genstarter computeren og slukker lige efter, så gider den godt lukke ned for alt.

Info om computeren:
Intel Core i5-4200U, 1,6GHz med Turbo Boost op til 2,6 GHz.
AMD Radeon R7 M265 med 2 GB dedikeret VRAM.
15,6" HD LED LCD.
8 GB DDR3 L Memory.
1000 gb HDD.
802,11 b/g/n + BT.
4-cell Li-ion batteri.
Det var en Windows 8,1 før, men har selv opdateret den til Windows 10, da det kom ud.

Jeg håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
16. april 2016 - 14:21 #1
.