Avatar billede Driton Seniormester
09. februar 2016 - 21:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Referencer til klasser bliver ikke fundet

Jeg har smidt min side online og får denne fejlmeddelelse

"The type or namespace name 'Bruger' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)"

Det giver ikke mening fordi offline og lokal virker den. Men når jeg smider den op. Gør den ikke
Avatar billede Driton Seniormester
09. februar 2016 - 21:18 #1
Der lå en gammel asp side derinde. Kan det skyldes at serveren ikke er opdateret til nyere version?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2016 - 21:33 #2
Det lyder som om at den assembly (DLL) som indeholder Bruger klassen ikke bliver uploaded til bin dir.
Avatar billede Driton Seniormester
09. februar 2016 - 21:59 #3
Hvordan tjekker man det? eller finder den?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. februar 2016 - 03:25 #4
Du maa vel vide hvor dine klasser er henne.
Avatar billede Driton Seniormester
10. februar 2016 - 03:26 #5
Har fundet problemet. Når jeg smider den i en undermappe, så fejler referencen :/ hvad gør man?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. februar 2016 - 03:32 #6
DLL filer skal altid op i bin.

Vist ikke helt rigtigt - du kan muligvis aenbdre soegning. Men hvorfor boevle med det - bare upload den til bin dir og move on.
Avatar billede Driton Seniormester
10. februar 2016 - 03:34 #7
Problemet er som sådan fikset. Referencerne går i stykker når siden ligger i en undermappe. Men Arne smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
11. februar 2016 - 00:38 #8
svar
Avatar billede Syska Mester
13. februar 2016 - 19:17 #9
@Driton

Så skal du lave din mappe om til en "Application", så vil den kunne være i en undermappe.

Men ved ikke om det er muligt der hvor du har hosted din webapp.