Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
10. februar 2016 - 08:32 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Stones webwriter er væk

Hej,

Jeg har altid brugt Stones webwriter, men har nu fået ny maskine.

Stoneware som lavede det eksisterer ikke mere (købt af Visma) og de downloads jeg har fundet har været alle mulige opskurer stykker software.

Kan nogen hjælpe med en install fil, link til download der virker eller andet for at jeg kan få Webwriter igen??

har været igennem min gamle maskine for at finde filen, men den har jeg selvfølgelig slettet på et eller andet tidspunkt. Jeg har også kontaktet Visma som ikke rigtig vidste noget om det.

Alternativt anbefal en god editor :)

Takker.
10. februar 2016 - 08:41 #1
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
10. februar 2016 - 09:01 #2
Desværre intet held der heller.
Avatar billede Slater Ekspert
10. februar 2016 - 09:23 #4
Nu har jeg set flere der leder efter Stone's på det seneste. Efter min opfattelse var det engang en udmærket editor, men er i dag ekstremt forældet, og er død af god grund. Så jeg er nødt til at høre: Hvad var det den kunne af særlige ting, som ikke enhver anden text editor i dag kan, nok endda bedre?

Umiddelbart, hvis det er til front-end kode, HTML/CSS evt. Javascript, ville jeg i dag anbefale Brackets. Men er der nogen særlige features Stone's havde, som du ikke kan finde i andet?
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
10. februar 2016 - 09:27 #5
Nope - Heller ikke - har været forbi den før :)
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
10. februar 2016 - 09:45 #6
Det var/er det simple som jeg har brug for.. hjælp til tabeller og i den dur.

Der findes sikkert noget der er bedre og nyere, og der søger jeg også hen hvis ikke det lykkes mig at få fat i Webwriter.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2016 - 10:03 #7
det viser sig, at jeg har en liggende i min backup af hentede filer.
Delt nu på dropbox https://www.dropbox.com/s/1zb82runhqun69r/Stoneswebwriter.zip?dl=0
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
10. februar 2016 - 10:13 #8
Sådan !!!!!!!

Tak for hjælpen.

Henrik
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
10. februar 2016 - 10:13 #9
Læg et svar og du for point :)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2016 - 11:15 #10
bare luk selv - og så må du være glad for at jeg ikke har ryddet op i gamle data...
Avatar billede Boysen74 Novice
21. september 2016 - 10:55 #11
Jeg har samme problem som Henrik.

Prøvede lige Dropboxlinket, men det virker ikke længere.

Skulle der mon være en, som kan hjælpe mig?

Vh. Michael
Avatar billede Janne1956 Novice
23. juli 2017 - 10:52 #12
Jeg ved godt, at det er et år siden, Stone's Webwriter blev lagt i DropBox men kunne det lade sig gøre igen? Jeg vil forfærdeligt gerne have programmet tilbage efter at have fået en ny PC - den gamle stod af!
Claes57, vil du af med programmet en gang til?
Avatar billede jalved Ekspert
29. september 2017 - 19:39 #13
Enig med #12. Jeg har det på min stationære, men savner det på min laptop - og kan ikke længere finde installationsfilen...
Avatar billede Janne1956 Novice
01. oktober 2017 - 20:19 #14
Jeg har en kopi af installationsfilen. Den er i .zip-format. Kan den sendes via Facebook?
Avatar billede Polle Flaunø Praktikant
10. april 2018 - 14:16 #15
Janne1956 - jeg vil være dybt taknemmelig, hvis du vil maile mig zip-filen på polle@acoustudio.dk.

På forhånd tak

Polle
Avatar billede falster Ekspert
10. april 2018 - 15:21 #16
Den fås stadig på dette eksotiske websted:

https://ulozto.net/!i1GYHcjj/webwri4-exe

(Endda nyeste version 4.1.1.19 - fra primo 2009 - så vidt jeg kan se.)
Avatar billede Polle Flaunø Praktikant
10. april 2018 - 16:14 #17
Taksomst - det er imidlertid i mellemtiden ad omveje lykkedes mig at finde det andetsteds og få det installeret på min nye PC.

PuHa - dette enkle program har tjent mig aldeles vel gennem en 13-15 års tid - nu kan jeg fortsætte hermed.