Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2016 - 13:52 Der er 1 løsning

Link excel graf i Word inkl de valgte settings i Pivot tabellen

Hej,

Det er muligt at kopiere en graf fra Excel til Word og have et link mellem disse så når data ændres i Excel så opdateres word grafen også.
MEN hvis der anvendes en Pivot tabel til at filtrere valget, fx hvis det var bilmærker så har jeg kun valgt BMW og sat denne graf over i word dokumentet.
Hvis jeg så ændre Pivot valget fra BMW til Ford og prøver at opdatere word grafen så ændres den fra at vise BMW til at vise Ford - Det var jo ikke meningen
SÅ er det muligt at have en graf i Word som linker til excel inkl de valg der var til grundlag for grafen?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2016 - 08:09 #1
lukker spm