Avatar billede Gilberto Novice
10. februar 2016 - 18:02 Der er 3 kommentarer

Manglende file

hej

jeg opdager ved opstart af min pc at følgende besked popper op

AVUIRUNNERX.EXE- SYSTEMFEJL
Programmet kan ikke starte da MSVCR110.dll mangler på computeren
prøv at installere programmet igen for at løse problemet

jeg har google problemet og der kommer en del løsnings programmer op  som jeg ikke rigtig vil installere da der sikker ligger en del spam i :)
er der nogen som har en løsning :)

mvh jarle
Avatar billede Wally73 Mester
10. februar 2016 - 18:47 #1
Det antages at du benytter AVG antivirus.
Hvis dette ikke er tilfældet, så er din computer muligvis inficeret med malware.

Denne fil skulle løse det.
http://www.microsoft.com/en-au/download/details.aspx?id=30679

Løsningen blev fundet her.
https://support.avg.com/answers?id=906b0000000bmEeAAI
Avatar billede Gilberto Novice
11. februar 2016 - 20:09 #2
har de samme problemer som hende der skriver med AVG support
kan ikke få det til at virke efter installering af filen :)

jeg kan ikke engang afinstallere AVG den går i fejl efter 1/3

jarle
Avatar billede Wally73 Mester
12. februar 2016 - 01:47 #3
Jeg tror det er bedst du lige hopper over på spywarefri.dk og spørger på deres forum.
Sikekrhedsprogrammer er ikke sådan lige at reparere, da det er forbundet med styresystemet dybt nede og sikret mod at man roder med dem.
Den manglende fil kan se være noget malware, der har sørget for at deaktivere din antivirus på den måde, så en scanning efter malware er nok en god ting og det kan spywarefri.dk også hjælpe med.