Avatar billede madseksperten Nybegynder
11. februar 2016 - 22:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Contentområdet hopper ned

Hejsa

Er der nogle der kan se hvorfor mit content område hele tiden hopper ned her, hver gang jeg tilføjer en select i højre side?

http://spic.dk/index.php?view=3891455225115

HTML:

<div id="page-content-wrapper bg-info">
            <div class="container-fluid bg-warning">
                <div class="row">
                    <div class="col-lg-10 bg-danger">
                        <a href="#menu-toggle" class="btn btn-default" id="menu-toggle">Toggle Menu</a>
                        <h4>Home</h4>
                    </div>

                    <div class="col-lg-2 rightsidebar">
                        <h3>test</h3>
                            <div class="form-group">
                                <label for="selectbuilding">Building</label>
                                  <select class="form-control input-sm" name="choosebuilding">
                                    <option>1</option>
                                    <option>2</option>
                                    <option>3</option>
                                    <option>4</option>
                                  </select>
                            </div>
                            <br/><hr>
                            <div class="form-group">
                                <label for="selectappartment">Appartment</label>
                                  <select class="form-control input-sm" name="chooseappartment">
                                    <option>1</option>
                                    <option>2</option>
                                    <option>3</option>
                                    <option>4</option>
                                  </select>
                            </div>
                            <br/><hr>
                            <div class="form-group">
                                <label for="selectpeople">People</label>
                                  <select class="form-control input-sm" name="choosepeople">
                                    <option>1</option>
                                    <option>2</option>
                                    <option>3</option>
                                    <option>4</option>
                                  </select>
                            </div>
                    <!-- / rightsidebar -->

                        <div class="col-lg-1" id="throw_1" style="list-style:none; padding: 4px 0px 0px 0px;">
                            <div class="fixed-width-col border">

                            </div>

                        <div class="col-lg-6 bg-success" id="content">Content</div>

                        <div class="col-lg-1 bg-warning" id="throw_2" style="list-style:none; padding: 4px 0px 0px 0px;">
                            <div class="fixed-width-col street">

                            </div>

                        <div class="col-lg-1 bg-warning" id="throw_3" style="list-style:none; padding: 4px 0px 0px 0px;">
                            <div class="fixed-width-col number">

                            </div>

                        <div class="col-lg-1 bg-warning" id="throw_4" style="list-style:none; padding: 4px 0px 0px 0px;">
                            <div class="fixed-width-col border">

                            </div>
                <!-- /Row -->
            </div>
            <!-- /Container -->
        </div>
        <!-- /Page Content Wrapper -->
    </div>
    <!-- /Wrapper -->

CSS:

/* Backgroundcolor on right sidebar*/
.rightsidebar {
  background-color: black;
}

/* hrows.css */
.fixed-width-col{
  position: relative;
  display: block;
  margin: 0 auto;
  width: 65px;
  height: 100%;
  background-image:url("../img/boardbg.jpg");
  background-position: center;
  background-size: 100%;
  background-repeat: repeat;
}

.street {
    -moz-border-image: -moz-linear-gradient(top, #3acfd5 0%, #3a4ed5 100%);
    -webkit-border-image: -webkit-linear-gradient(top, #3acfd5 0%, #3a4ed5 100%);
    border-image: linear-gradient(to bottom, #fe5606 0%, #fd9a00 100%);
    border-image-slice: 1;
box-sizing: border-box;
}

.number {
  -moz-border-image: -moz-linear-gradient(top, #3acfd5 0%, #3a4ed5 100%);
    -webkit-border-image: -webkit-linear-gradient(top, #3acfd5 0%, #3a4ed5 100%);
    border-image: linear-gradient(to bottom, #3a4ed5 0%, #3acfd5 100%);
    border-image-slice: 1;
box-sizing: border-box;
}

.border {
  border: 2px solid #FFECB3;
  box-sizing: border-box;
}
#throw_1 {
  height: 500px;
  font-size: 13px;
}

#throw_2 {
  height: 330px;
  font-size: 13px;
  border: 2px solid transparent;
}

#throw_3 {
  height: 330px;
  font-size: 13px;
    border: 2px solid transparent;
}

#throw_4 {
  height: 500px;
  font-size: 13px;
}
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
12. februar 2016 - 11:29 #1
Et hurtigt fix er at smide "pull-right" på din sidebar fx.

<div class="col-lg-2 rightsidebar pull-right">
Avatar billede madseksperten Nybegynder
12. februar 2016 - 11:57 #2
vildt, det virker sku. Har siddet med det jeg ved ikke hvor mange timer. Hvad betyder det pull-right?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
12. februar 2016 - 11:59 #3
Ligger du iøvrigt et svar? mvh Mads
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
12. februar 2016 - 12:08 #4
Pull-right betyder blot at den skal trække elementet til højre. Der findes også en Pull-left.

Men koden bør kunne skrives mere optimal &#9786; sådan at det ikke er nødvendigt at floate  elementer.