Avatar billede Lanther Nybegynder
12. februar 2016 - 15:54 Der er 3 kommentarer

Oracle VW Virtualbox - Win10 - XP og printerproblemer

Hej
Som overskriften siger, kan jeg ikke få forbindelse til min printer fra Oracle VW Virtualbox som er installeret på win10 og virtualboksen har XP.
Printeren er med kabel og virker godt fra win10, men ikke fra Virtualboxen..
Hvad gør jeg konkret
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2016 - 17:06 #1
i topbjælke i virtualbox skal du koble usb-port til, og så have den installeret på xp-maskinen.
Avatar billede Lanther Nybegynder
13. februar 2016 - 07:25 #2
Tak for info.. det virkede

forstår mere og mere hvordan den fungerer, og så viser det sig at være et super godt program.

Hvis man køber pro versionen, er der så flere fordele eller ??

mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
13. februar 2016 - 08:43 #3
Jeg har aldrig selv brugt Pro, da den gratis kunne alt jeg havde brug for. Så jeg kender ikke evt fordele.