Avatar billede badazz Novice
12. februar 2016 - 22:20 Der er 4 kommentarer

Simpelt program til at vise et video input signal

Hej..

Jeg søger er program der kan vise et video signal, der kommer fra en usb ting med en video input, jeg skal ikke kunne gemme video eller noget, bare se live billedet på skærmen... nogle der kan anbefale noget ?
Avatar billede Wally73 Mester
12. februar 2016 - 23:03 #1
Du skal have det program, der virker med USB enheden.
Der er vist ikke ret mange standard for Video input signaler, så hver leverandør kan have sin måde at omforme video signalet til data.
Avatar billede Wally73 Mester
12. februar 2016 - 23:05 #2
Hvor kommer video signalet fra?
Hvis det er et kamera, så kan det være det kan køre efter Webcam standarden.
Avatar billede cht22 Professor
13. februar 2016 - 09:24 #3
Kan anbefale Debut Video Capture Software fra NCH Suite, det er dog ikke sikkert du kan få lyden på, med mindre du har line in i din PC. Men hvis du bare skal have vist billedet som du skriver så gør det jo ikke noget.
Avatar billede eurositi Ekspert
16. februar 2016 - 16:20 #4
Mon ikke VLC kan gøre dét?
Åbn VLC og klik på Medier > Åbn optageenhed...
Under Videoenhedens navn, klik på dropdown menuen og vælg din enhed.