Avatar billede jowl Nybegynder
12. februar 2016 - 22:45 Der er 2 kommentarer

Mac starter, viser apple logo og slukker igen....

Hej Alle sammen,

Når jeg starter min Macbook Pro, kommer loadingen siden frem med Apple logoet, når den så er 3/4 færdig med loading, går den i stå og lukker computeren..

Jeg kan godt komme ind på BOOTCAMP(Windowss 7) ved at holde ALT knappen nede. Går jeg ind på gendannelse hardisken, og vil gendanne hele systemet skriver den, at hardisken er låst.. Går jeg ind på diskværktøj, og laver "førstehjælp" på harddisken, så skriver den "fejl" ved det.

Det er sket imens jeg har været i IKEA, hvor den er gået i dvale/sleep mode, og da jeg kom hjem trykkede jeg på en tilfældigt knap, også kom "log in" skærmen frem. Kiggede så lige væk, ogs¨var den bare slukket.

Min Macbook er 5-6 år gammel og har aldrig haft fejl med den før nu...

vh. Jonas
Avatar billede Andershoegh Seniormester
13. februar 2016 - 15:41 #1
kke en løsning, men et forslag -(

Hvis du ikke får en løsning her, kan du prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.
Avatar billede jonathan-novia Nybegynder
22. maj 2016 - 22:09 #2
Fandt du en løsning? Ofte kan et safeboot være løsningen på Mac, men jeg ved ikke hvordan det spiller ind når det er Windows du forsøger at boote.

VH Jonathan