Avatar billede 1Dorte Guru
13. februar 2016 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ggcheat.com - harmløst?

Hej

Min søn spiller meget tanki online. Han har fundet hjemme siden ggcheat.com, hvor man kan få crystal, som er "pengene" i tankionline.

Hvordan kan jeg vide, om det er lovligt, og harmløst?

ggcheat.com/tanki-online-ceats-crystal-generator-hack/
+
"click here to hack now"

Hilsen
Dorte
Avatar billede chrisrj Forsker
13. februar 2016 - 14:30 #1
Nej, det er det ikke: http://tankionline.com/en/rules/

:)
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2016 - 15:07 #2
#1 hvorfor er det ikke det.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. februar 2016 - 15:30 #3
I skal nok vaere meget praecise omkring hvorvidt I taler om "imod spillets regler" eller "imod dansk lovgivning".
Avatar billede chrisrj Forsker
13. februar 2016 - 17:27 #4
Min holdning er, at uanset om det er imod spillets regler eller om det er ulovligt. Ja, så skal man lade være.
Avatar billede Wally73 Mester
13. februar 2016 - 19:13 #5
Det er nok lovligt i den juridiske forstand, men der er nogle problemer ved det.

1. hvad får man ellers med ud over hacket? Virus, kodeordssniffer eller andet?

2. Hvad sker der hvis/når det bliver opdaget af spiludbyderen? Bliver man bortvist for evigt?
Avatar billede 1Dorte Guru
15. februar 2016 - 13:37 #6
Jeg takker for svarene. Vi lader være med at gøre det, da jeg ikke ønsker mere med.

Jeg ved ikke lige, hvem som skal have pointene. Læg et svar, hvis du ønsker det inden for 24 timer. Hvis der er flere, ser jeg, hvem jeg synes der havde det bedste indlæg.
Avatar billede Wally73 Mester
16. februar 2016 - 20:07 #7
Jeg er ikke interesseret i points. :)
Avatar billede chrisrj Forsker
18. februar 2016 - 22:49 #8
Jeg springer også over. :)
Avatar billede 1Dorte Guru
19. februar 2016 - 16:52 #9
Tak for jeres tilkendegivelse af jeres meninger.