Avatar billede fl-skeel Nybegynder
14. februar 2016 - 17:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mislykket opgradering til version 1511 i windows 10

Jeg har prøvet at opgradere til win 10 1511. Jeg når til anden genstart, så stopper den ved 32% og skærmen bliver sort, der er ikke noget signal fra computer til skærm. Jeg sender et skærmskud med. Den skriver fejlkode oxc1900101-0x30018. Jeg har deaktiveret avast og slået firewall fra, startet op fra en usb nøgle jeg har lavet via microsoft. Har også prøvet en ren installering af win 10. Den windows jeg hentede via de fire winduer nede op proceslinien, virker perfekt, men jeg kan ikke opdatere. Hvad er galt?
Avatar billede milter Ekspert
14. februar 2016 - 17:34 #1
Avatar billede fl-skeel Nybegynder
14. februar 2016 - 21:15 #2
Prøver det hele
Avatar billede milter Ekspert
14. februar 2016 - 22:36 #3
OK, held og lykke.
Avatar billede fl-skeel Nybegynder
15. februar 2016 - 14:21 #4
Jeg fik løst problemet på følgende måde: Jeg tog alle USB stik ud undtagen Mus og keyboard-Så deaktiverede jeg avast- og Wireless netkort og monterede kabel. Slog microsoft Firewall fra. Deaktiverede lydkortet. Jeg slettede printeren. Så satte jeg det USB stik i som jeg havde lavet på forhånd via microsoft hjemmeside. Så kørte opdateringen på time Smile de ting jeg havde deaktiveret var aktiveret da den var færdig. Det eneste jeg skulle geninstallere var printeren og aktivere avast. Jeg havde 2 ældre programmer dem afinstallerede jeg for en sikkerheds skyld. Dem har jeg installeret igen.Laughing
Avatar billede milter Ekspert
15. februar 2016 - 19:53 #5
Sådan skal det åbentbart gøres :-)