Avatar billede BooSay Nybegynder
21. februar 2016 - 15:04 Der er 4 kommentarer

CSS virker ikke på iOS devices???

Hej Eksperter!

Da jeg troede at jeg havde lært css (nok til at lave fede websites) fik jeg et problem... Det hele kørte fint da jeg simulerede det på chrome (på min pc) men da jeg låner en af mine venners host, så jeg kan prøve det på min mobil, var det ikke helt som jeg havde lavet det..?

URLen er www.altingo.dk/demo
Hvis i først resizer jeres browser på jeres pc og prøver at scrolle ned vil baggrunden blive der. Men hvis så i prøver på jeres mobil vil i opdage at baggrunden ikke bliver der..?

Her er koden: altingo.dk/demo/img/eksperten.png

Specielle detaljer: i skal resize mindst 500px

Tak på forhånd!
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2016 - 16:42 #1
Den virker på en mindre windows phone. Så det er en fejl i ios/safari.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2016 - 18:42 #2
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. februar 2016 - 18:49 #3
Avatar billede anri Novice
22. februar 2016 - 08:59 #4
Hmm..
Background-attach har åbenbart problemer på iOS safari..

se her:
https://css-tricks.com/perfect-full-page-background-image/