Avatar billede purdy Nybegynder
22. februar 2016 - 19:55 Der er 1 kommentar

Synkronisering af flere outlook.com kalendere til en Android-enhed

Min familie har et antal kalendere på outlook.com, som vi synkroniserer så vi kan holde styr på alle familiens gøremål.

Google ser ikke ud til at de vil supportere synk af flere outlook.com -kalendere, men Microsofts app: Outlook.com gav så længe den eksisterede mulighed for at gøre det.
Denne mulighed døede desværre da MS lukkede for outlook.com-appen og skiftede til appen Outlook.

Siden da har jeg ikke kunnet finde en god måde at få vores kalendere synkroniseret.

Er der mon nogen her der har et forslag til hvordan man kan strikke en løsning sammen der virker uden at man skal installere synkroniseringsværktøjer på pc e.l.

Jeg vil gerne have mulighed for at have følgende:

Konen har en outlook.com profil med hendes egen kalender som er delt med mig. Desuden er der en ekstra delt kalender som er familiekalender.

Jeg har en outlook.com profil med min kalender som ligeledes er delt med min kone.

Vi har begge Android-telefoner hvor vi gerne vil synkronisere alle 3 kalendere ned.

Desuden vil vi også gerne kunne synkronisere dem i Outlook 2016.
Avatar billede SvendKP Praktikant
24. september 2016 - 08:13 #1
Hej,

Har du prøvet CadDAV? Det virker rigtig godt og CadDAV kan prøves gratis i 3 dage tror jeg det var. http://davoutlookinformationsteknologi.blogspot.com/2016/04/hvordan-synkronisere-onecom-med-outlook.html prøv det :)