Avatar billede ressurex Praktikant
02. marts 2016 - 16:38 Der er 3 kommentarer

opstart af firefox (cyberfox ) i tray.

Jeg har prøvet alt.

jeg KAN bare ikke finde en løsning hvorpå jeg får firefox ( cyberfox) til at køre i tray ved opstart. Så den er loaded.

Jeg bruger selv preloader programmer, men de er ikke effektive nok ift at køre den i tray.

Pt bruger jeg en plugin hvor man kan minimere den til tray, men den skal jo stadigvæk startes op, og det er for langsomt.
Ydermere så starter den i en tom side, hvor man skal reloade for at den fetcher google.dk, hvilket den ikke gør hvis den er loadet og minimeret til tray.

nogle der har erfaring med det ?

eller køre den på en ramdisk evnt.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2016 - 17:19 #1
Hvad hvis du kopierer genvej til Firefox over i mappen "start". Denne genvej højreklikker du på, og du vælger minimeret i kør. Tryk andvend. (Ps du skal have administrator rettigheder for at gøre dette.(kommer en popup boks)

Er det en løsning?
Avatar billede ressurex Praktikant
02. marts 2016 - 17:31 #2
det har jeg gjort for længe siden, også med -preloader sameminimize /tray commands..

nej jeg tror jeg lukker spørgsmålet igen, pt har jeg lige testet denne løsning.

https://www.raymond.cc/blog/superspeed-firefox-by-putting-profile-and-sqlite-database-in-ramdisk/

og det fungerer bedre
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2016 - 17:45 #3
Ok. Hopper af tråden igen så