Avatar billede fotogen123 Nybegynder
03. marts 2016 - 11:58 Der er 4 kommentarer

Learning Center i PSP IX udgaven

Findes der en dansk oversættelse til ovennævnte PSP IX "Learning Center?
Venlig hilsen
Paul Norup
Avatar billede milter Ekspert
03. marts 2016 - 13:42 #1
Der findes vist ikke nogen version IX i PSP.

Og nej, der er ikke nogen danske versioner af Learning Centre til PSP. Det nærmeste, du kommer det, er at købe en bog, f.eks. den her:

https://www.saxo.com/dk/billedbehandling-med-paint-shop-pro-x_heine-lennart-christensen_pdf_9788779004115
Avatar billede fotogen123 Nybegynder
03. marts 2016 - 14:35 #2
Hej Heine-Lennart C.,
Tak for svar!
Kommentar: Du har ret, det er en PSP XI jeg har anvendt siden 2007.
Paul Norup
Avatar billede milter Ekspert
03. marts 2016 - 16:06 #3
Hej.

Nu er det ikke mig, der har skrevet bogen, men ok ...:-)

Bogen er skrevet til PSP X. Version XI har flere funktioner, men, uden at vide det helt sikkert, så vil jeg mene, bogen sagtens vil kunne bruges til at komme i gang med XI.

Der findes engelsksprogede bøger til PSP XI, men jeg har ikke kunnet finde nogen på dansk.
Avatar billede milter Ekspert
03. marts 2016 - 16:11 #4
Måske kan du finde lidt brugbart her:

http://www.siggis.dk/psp/links.html