Avatar billede omn Mester
04. marts 2016 - 13:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Create Tabel Structure

Jeg vil gerne via VBA code oprette en Tabel identisk med en anden tabel men uden data. Man kan nemt gøre det ved at "Copy/Paste" tabel og så vælge structure only - men hvordan koder jeg mig ud af det ?.

Vh OMN
Avatar billede fdata Forsker
04. marts 2016 - 14:11 #1
Hvis du googler "access vba copy table" får du en masse info
Avatar billede terry Ekspert
04. marts 2016 - 14:48 #2
DoCmd.TransferDatabase acExport, "Microsoft Access", CurrentDb().Name, acTable, "NameOfTableToCopy", "NameOfNewTable", True
Avatar billede terry Ekspert
04. marts 2016 - 14:50 #3
You can also copy to another database using this method.

If you want to use SQL to create the table/fields etc. then its not so easy.
Avatar billede omn Mester
04. marts 2016 - 17:48 #4
Alletiders tak.
Avatar billede terry Ekspert
04. marts 2016 - 18:05 #5
Thanks