Avatar billede daphne Novice
06. marts 2016 - 17:57 Der er 2 kommentarer

Forslag til søgefunktion

Jeg sidder med jævne mellemrum og kigger spørgsmål igennem.

Ville så i den forbindelse kun have de spørgsmål frem, som ingen svar har fået, men denne mulighed foreligger desværre ikke.

Håber det er en funktion I vil tage under overvejelse næste gang, I skal lave forbedringer på sitet.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2016 - 19:16 #1
Der er en helt ny version på vej. Håber den kan det du ønsker :-)
Jeg sætter dog ikke dato på. Det var meningen den skulle lanceres i slutningen af sidste år, men som så mange gange før blev det udsat.
Avatar billede daphne Novice
06. marts 2016 - 20:56 #2
Mange tak :-) - den er jeg spændt på at se. Formoder, at der kommer noget besked ud som info til medlemmer ??

Mvh.
Gitte Daphne