Avatar billede MrTH Novice
07. marts 2016 - 23:42 Der er 5 kommentarer

Feedback på hjemmeside

Hej alle eksperter.

Efter jeg har set en del få feedback herinde, tænkte jeg at nu var det min tur:-)

Jeg har været med til at lave denne hjemmeside: http://www.vrguide.dk/ og kunne da godt tænke mig at høre hvad I synes om den? Siden handler om Virtual Reality, og vi laver anmeldelser/beskrivelser på primært VR briller/VR headsets.

Ser siden overskuelig ud? Og hvad med punkterne Om os og Kontakt os, er det ok at det kun står i bunden, eller skal det måske også stå i menu linjen?

Al form for feedback, ris og ros modtages med kyshånd:-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. marts 2016 - 12:47 #1
Hvis det er design du tänker på så, undkyld jeg siger det, ligner den alle de andre WP-sider der bliver smidt ud på nettet her for tiden. Ville väre dejligt at se noget nytänkning.

Om os og kontakt er vel en smagssag, personligt ville jeg nok have dem med i menuen. Og da der endnu ikke er så meget på siden er den selvfölgelig overskuelig.
Avatar billede MrTH Novice
08. marts 2016 - 14:34 #2
Fedt. Tak for inputs.

Ja vi har selv lavet siden i WP theme. Overvejede at betale os fra det, men vi ville gerne prøve selv.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2016 - 16:26 #3
Overordnet set er det en meget straight forward side, man kan se det meste og der er god information, men for at tage selve layoutet, så er der nogen ting jeg synes I skal arbejde med.

Toppen fylder utrolig meget, selve logoet tager meget plads, hvilket også gør at højresiden bliver meget tom/blank, det synes jeg man skal minimere en smule, jeg har prøvet at lave logoet mindre her osv.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/vr-01.png

Så er der det jeg kalder hero feltet, altså det store billede efter menuen og før indholdet, det tager meget plads, ikke at det gør noget, men i jeres tilfælde har det ikke nogen funktion andet end at vise billedet. Hvis der nu var noget tekst fx. det der står lige nedenunder eller andet så ville det være bedre.
Fx har Spotify også et stort billede, men de benytter det til information også i mange tilfælde
https://www.spotify.com/uk/premium/

De sociale ikoner passer ikke ind, her ville jeg benytte simple ikoner som dem I har i de underliggende bokse, det bliver lidt en gnidret blå en og når man så hover over dem og de viser info  som likes osv. er det med standard firma farver for det sociale medie, det ser underligt ud.
Der er også sociale ikoner i footeren, de er i farver og dem bør man måske bare holde i hvid.

Boksene under igen "gå til ..." de skal da stå ved siden af hinanden og ikke under hinanden, for så tager de for meget plads, men hvis de ligger som deres egen sektion ved siden af hinanden ville det virke bedre.

Det var vist en masse ting der kunne ændres for at optimerer forsiden. mange af tinegen går igen på undersiderne, altså bokse ved siden af hinanden, bedre fordeling af hero billede og billede lige under osv.

Håber ikke I tager det for negativt det hele, er bare tanker jeg tænker der kunne gøre det endnu bedre.
Avatar billede MrTH Novice
08. marts 2016 - 16:54 #4
Tusind tak.

Wauw! Tager det absolut ikke negativt, men bestemt noget vi kan arbejde videre med. Synes det er fedt du vil bruge så meget tid på feedback.

Igen, tusind tak.
Avatar billede mikaelch Novice
19. maj 2016 - 16:58 #5
kontakt siden god ide der med en kontaktformular

husk at give billederne titler og tags derved findes i google billedet søgning

del knap til facebook og google plus savner jeg

jeg ville vælge et andet social plug in så man direkte på hjemmesiden kan se dine likes og man kan like din side på din hjemmeside

mindste 300 ord forsiden er også en seo fordel så skriv gerne lidt mere på forsiden især