Avatar billede MCC Nybegynder
07. marts 2016 - 23:58 Der er 2 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke oplaode favicon.ico fil til min wix.com hjemmeside?

Hej!

Jeg har forsøgt at uploade en .ico fil min hjemmeside www.chemnitz-consulting.com
Jeg har benyttet wix.com, men det lader til at wix ikke understøtter denne filtype - andre der har haft samme problem og evt. har en løsning herpå?

Mvh. Mathias
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
08. marts 2016 - 00:29 #1
Det er helt sikkert, at wix understøtter filtypen .ico, men hvis du bruger deres gratis udgave, så kan du nok ikke forvente, at muligheden med Favicon er inkluderet.

Hvis du har mulighed for at indsætte tags i head og uploade filer, så kan jeg anbefale: http://www.favicon-generator.org/
Avatar billede MCC Nybegynder
06. april 2016 - 00:23 #2
Wix understøttede ikke .ico så vidt jeg fandt ud af.
Dog var der en funktion, hvor jeg kunne uploade .jpg filer og de kunne bruges ligesom .ico filer.
Jeg bruger ikke gratis udgaven.