Avatar billede rodo Nybegynder
12. marts 2016 - 16:19 Der er 1 kommentar

Genopret et slettet dokument.

Hej,

Mit office word dokument vil ikke åbne og jeg har en del dokumenter inde på word office 365 som heller ikke vil åbne. Jeg er bange for ,at jeg har slettet dem ved en fejl inde i min papirkurv.

Hvis jeg geninstalleres word, vil mine gamle dokumenter så dukker op selvom jeg måske ved en fejl har slettet dem. Jeg ved ikke om det er fordi mit word ikke vil virke, at jeg ikke kan åbne min seneste dkumenter eller om det er fordi jeg har tabt dem ved en fejl i min papirkurv.

Hvordan geninstallerer jeg mit word-program og genfinder mine gamle dokumenter i tilfælde af at de ikke er gemt?

Mvh
Rodo
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2016 - 19:38 #1
det hjælper ikke at slette og geninstallere word.
Office365 ligger også på nettet - så du kan prøve fra en anden pc at logge ind på din konto via http://live.com for at se, om filer er der.
Ellers må du forsøge at gendanne de data, der er lokalt på din pc - fx med http://www.easeus.com/data-recovery/deleted-recovery-software/free-undelete-tool-program.htm