Avatar billede illisher Praktikant
13. marts 2016 - 11:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af ny printer+scanner, med lukket papirbakke >750Kr.

Den gamle canon pixma mg5250 er blevet træt. Den har sikkert nået sin maksimale udskrift grænse, eller udløbsdato så den trænger til en udskiftning. Vi har været rigtig glade for den, og den har fungeret ganske fint, selvom den til tider havde lidt paper jam problemer. Men det har alle printere nok. :)
Men er på jagt efter en ny pris venlig printer til maks 750Kr. Grunden til at jeg opretter et spørgsmål, og ikke abre går ind på edbpriser og tager den første og bedste er, at jeg ved der er stor forskel på printernes design, og funktionalitet.  Et eksempel kan være på "Canon PIXMA MG6650" som jeg kiggede på, men nåede heldigvis at læse et review hvor der stod at den ikke har en lukket papirbakke. Så når der skal printes skal der enten ligges papir i, og ellers skal den stå med en åben papirbakke heletiden.

Jeg har ikke de store krav til printeren andet end at den også skal kunne scanne. Så håber der er nogen der har en de kan anbefale, eller generelt bare fraråde. Print behov om måneden, er ikke ret stort. Det er under 50 sider. Jeg har selv kigget på toplisten på edbpriser, inden for mit budget. http://www.edbpriser.dk/printer-scanner-og-kopi/all-in-one.aspx?pris=(249-750)&count=10&sort=Popularity&rlm=List
Avatar billede illisher Praktikant
13. marts 2016 - 13:01 #1
Jeg fandt sådan en laser printer her. nu har jeg altid haft blæk printere før hen, men altid hørt at laser printere skulle være bedre, og billigere i drift (hvis man ser bort fra det større strømforbrug)? :D
http://www.edbpriser.dk/printer/hp-laserjet-pro-p1102w-id-6753459.aspx?q=laserjet+pro+p1102w
Avatar billede illisher Praktikant
14. marts 2016 - 20:54 #2
Er der ikke nogen der kan anbefale en god budget venlig printer? :D
Avatar billede illisher Praktikant
29. marts 2016 - 17:54 #3
lukkes