Avatar billede barth Professor
14. marts 2016 - 18:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem installation program

Jeg har fået et problem jeg virkelig håber jeg kan få hjælp til.
Jeg kører Windows 10 og har købt et program også egnet til W10. Men.... Når jeg starter installation får jeg en box der siger:

Runtime error (at - 1:0):

Cannot import

og så kommer en lang beskrivelse af mapper i C drev sluttende med

Installer Extention.dll

Er der en måde jeg kan klare dette på og installere, og hvad skyldes det? Håber på hjælp.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 20:19 #1
Ved ikke om det link her kan hjælpe dig:
http://comphelp.org/guide/runtime-error-at-10-cannot-import-dll-2/
Har ikke sevl været udsat for dette problem.
Avatar billede barth Professor
14. marts 2016 - 21:34 #2
Hej. Du skal have tusind tak for forsøget. Jeg gik ind på siden og købte programmet for 30 Euro. Der stod at det kunne løse problemet, men det kunne det ikke. Så jeg er lige vidt. Men tak.
Avatar billede ovec Juniormester
14. marts 2016 - 22:54 #3
Prøv at spørge hos Microsoft support - de plejer at være flinke og hjælpsomme - prøv her:
https://support.microsoft.com/da-dk
Avatar billede barth Professor
15. marts 2016 - 08:43 #4
Tak. Det vil jeg prøve.
Avatar billede barth Professor
29. marts 2016 - 17:29 #5
Jeg har løst problemet ved at afinstallere mit virus program, og installere et nyt hvor jeg kan acceptere programmet.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2016 - 18:09 #6
#5 Ok.
Og du kunne ikke løse det ved blot at deaktivere det midlertidigt ved intallationen?
Avatar billede barth Professor
29. marts 2016 - 18:45 #7
Nej desværre. Det fungerede ikke rigtig. Men ok. Jeg var ikke helt tilfreds med det virus program jeg havde.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2016 - 20:37 #8
Så fik du slået to fluer med et smæk :-)

Hopper af her.