Avatar billede pinhigh_brian Novice
15. marts 2016 - 14:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Re installation af OS

Hej
Er det muligt at resette en macbook til fabriksindstillinger, hvis man ikke har kode til apple id som allerede er oprettet på mac. Vi er ikke ude i tyvekoster, blot en medarbejder der er opsagt og ikke vil udlevere koden.

Vi ejer ej heller cd-rom eller lign. Det er "smidt ud".
Avatar billede pinhigh_brian Novice
16. marts 2016 - 10:55 #2
Tak for link. Fik ikke fortalt at harddisken ligeledes er låst med en kode. Så alle de i øvrigt fine forslag der var på siderne funker ikke. Opstart i single user mode kræver ligeledes et kodeord.

Nogen andre ide'er ? Går ikke ud fra, det er muligt at udskifte disken i sådan en mac.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
16. marts 2016 - 13:58 #3
ikke en løsning, men et forslag -(

Hvis du ikke får en løsning her, kan du prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.
Avatar billede pinhigh_brian Novice
15. april 2016 - 14:06 #4
Fik på forunderlig vis slettet skidtet og reinstalleret ???
Kan ikke hjælpe med hvordan. Tak for ovenstående link, noget må e jo have hjulpet :-)