Avatar billede vuske Seniormester
18. marts 2016 - 14:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ligger OneDrive's filer også på min computer

Ligger Mine filer både på min computer og i skyen
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2016 - 14:31 #1
Ja
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2016 - 14:33 #2
Tanken er netop.
Du har en mappe, hvor du gemmer filerne "lokalt" og samtidig gemmes filerne også i skyen.
Så hvis din computer går i stykker, stjæles etc.. så kan du logge ind på en anden computer, onedrive og så har du alle filerne igen.
og samtidig, hvis du er uden internet, har du filerne lokalt. (dog uden sync, så sletter eller tilføjer du filer, vil de først synkroniseres når du har internet igen)
Avatar billede vuske Seniormester
18. marts 2016 - 14:37 #3
Den tror jeg godt jeg forstår - jeg har office 2016 og dermed 1 TB plads i skyen, men hvad hvis jeg har en computer med en ssd-disk op 128 Gb
Avatar billede vuske Seniormester
18. marts 2016 - 14:42 #4
hvad mener du med #1
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2016 - 14:53 #5
Så får du svært ved at have 1:1 kopi af dit one-drive på din harddisk. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2016 - 18:16 #6
i onedrive på pc'en kan du vælge de mapper, der skal synkroniseres - og så kan du bruge resten af pladsen på onedrive-online til fx billeder fra mobil, musik på 'lager' som du kun henter ned ved brug, og backup-data.
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2016 - 20:32 #7
Takker for point.
Hvis Claes skal have en bid, siger du bare til.