Avatar billede PEBM Praktikant
20. marts 2016 - 10:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

popup billede

Jeg har et popup billede på min hjemmeside der ser sådan ud

C:\popup1.jpg

Og vil meget gerne have popup som popup2

C:\popup2.jpg

hvor jeg kan stoppe, play, frem, tilbage og fjern.

Er der nogen der har en ide om hvor jeg kan finde en HTML kode
og ikke kun JavaScript, css, jQuery for det kan jeg ikke få til at virke.
Avatar billede Slater Ekspert
20. marts 2016 - 10:59 #1
Du kan stadig ikke linke til filer på din egen computer, som vi fortalte dig i http://www.eksperten.dk/spm/1009764

Du er nødt til at uploade dem først. Tænk hvor stort et sikkerhedsproblem det ville være, hvis andre mennesker kunne se dine personlige filer på din personlige computer.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2016 - 13:58 #2
Hvis det er du gerne vil vise billederne så gør som viperine skriver. Upload dem først og derefter giv et link. Når du nu har en hjemmeside som du skriver, kan du jo passende uploade billedet dertil.
Avatar billede PEBM Praktikant
19. maj 2016 - 12:06 #3
Jeg har klaret det selv utroligt at I såkaldte "Eksperter" ikke kunne
Avatar billede Slater Ekspert
19. maj 2016 - 15:43 #4
Ja, at hjælpe kræver desværre at du forstår simple instruktioner, hvilket du gentagne gange beviste ikke at kunne.

Så vi må beklage.