Avatar billede PEBM Praktikant
20. marts 2016 - 12:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

popup

mit spørgsmål er: Hvordan får jeg min popup til at se ud som henvisningen til denne.

http://visuallightbox.com/lightbox-for-photo-vista-aero-demo.html

jeg har downloaded men det ser ikke ud som linket ovenover
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2016 - 15:56 #1
du skal også have template med vista aero (se ude til højre)
http://visuallightbox.com/help.html ned til Part 4
der vises på 3.die faneblad hvordan du vælger templates.
Avatar billede PEBM Praktikant
20. marts 2016 - 18:46 #2
tak for svaret, men det har jeg prøvet for længe uden resultat
Avatar billede PEBM Praktikant
19. maj 2016 - 12:06 #3
Jeg har klaret det selv utroligt at I såkaldte "Eksperter" ikke kunne
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2016 - 12:27 #4
Kan du vise løsningen, eller er det pinligt at uddanne os? Andre, der rammer samme problem vil jo søge her for at få hjælp, og pt er der ingen.
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2016 - 15:09 #5
Drop det clas57 - en hurtig gennemgang af vores vens seneste spørgsmål viser en tydelig mangel på ikke bare viden men også total ligegyldighed, provokation og manglende lyst til at modtage hjælp. Bare se hvordan vedkommende forsøger at henviser til billeder liggende på egen computer <:)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2016 - 15:12 #6
ok - jeg sætter det til en fejl 40.