Avatar billede sgadegaard Nybegynder
21. marts 2016 - 19:55 Der er 1 kommentar

Valg af program til video

Hej,
Jeg vil gerne prøve at lave en video som den Lukas Graham har valgt til 7 years
https://www.youtube.com/watch?v=jErJimwom94
Her er flere fritlagte billeder tilføjet en "uendelig" baggrund som flere lag, som herefter afspilles i hvert sit tempo.
Er det muligt at lave som amatør?, hvad hedder "teknikken"?, og hvilket program program skal jeg kigge efter?

mvh
Søren
Avatar billede Slater Ekspert
21. marts 2016 - 19:59 #1
Jeg ved ikke lige hvilket program du skal bruge til det, men effekten hedder parallax, hvis det hjælper med noget at søge på.