Avatar billede folk2003 Nybegynder
22. marts 2016 - 10:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adobe Flashplayer

Jeg bruger Microsoft Edge på Win10. Dog kan jeg ikke afspille f.eks. DR1, da Edge efterlyser Adobe Flashplayer. Jeg kan så gå på Adobes side, men får at vide, at flashplaer er indbygget i Edge. Jeg kan se under indstillinger, at Adobe Flashplaer er sluttet til. Nogen, der ved, hvad der er galt?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
22. marts 2016 - 12:34 #1
Avatar billede folk2003 Nybegynder
22. marts 2016 - 15:26 #2
Flash Player er indbygget i Microsoft Edge i Windows 10.
Det er ikke nødvendigt at installere Flash Player.

Det er, det svar jeg får. Og jeg kan slet ikke teste på siden. "Knappen" virker ikke
Avatar billede madseksperten Nybegynder
22. marts 2016 - 15:40 #3
Via guiden kan man tjekke om flash er slået til. Har du tjekket det?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2016 - 15:45 #4
Prøv med Internet Explorer (den er med i win10). Men min Edge kan godt vise tv fra dr.dk. Har du et link til en specifik film, så ikke kan se?
Avatar billede folk2003 Nybegynder
22. marts 2016 - 16:31 #5
Jeg kan slet ikke afspille DR live streaming. Ved Internet Explorer vises blot en hvis side, når jeg trykker på afspil. Ved Edge siger den høfligt, at jeg skal installere Adobe Flashplayer og henviser til et link. Det er sammen side, som ovenfor. Og teste kan jeg ikke. Under "tilføjelsesprogrammer" kan jeg ved Explorer heller ikke se, at flashplayer ER installeret og ved Edge er Flashpaley "slået til". Så det er sgu da lidt håbløst. Jeg har prøvet at nulstille explorer. Det hjapl heller ikke
Avatar billede folk2003 Nybegynder
29. marts 2016 - 10:17 #6
Er der virkelig ingen, der kender dette problem og som kan hjælpe?
Avatar billede folk2003 Nybegynder
22. april 2016 - 09:59 #7
Ingen hjælp