Avatar billede Sofusrg Nybegynder
24. marts 2016 - 16:19 Der er 4 kommentarer

Tøj producerer

Her eksperter, det er sådan at jeg er en 14 årlig dreng som så småt vil starte sit eget tøjmærke. Derfor har jeg brug for hjælp til st finde 2 ting.

Nr 1: jeg leder efter et firma/folk der kan lave selve tøjet.

Nr:2 så leder jeg også efter nogle der kunne lave selve mærkerne, som skal sidde bag i tøjet selvfølgelig.
24. marts 2016 - 19:56 #1
HEJ,

Ikke for at gøre dig ked af det, men tag en meget, meget lang alvorlig snak med din familie om dette.

Jeg kan godt lide ideen. Der er fremskridt i den, men har du blandt andet overvejet de juridiske ting i denne sag. Du som 14 årig må ikke være ansvarlig for noget som helst (først når du er fuldmyndig må du det ( = 18 år), og det er derfor du skal tale med nogen du har tillid til (og tro på) - ellers vil du blive snydt så vandet driver af dig - for slet ikke at tale om at hvis du prøver hos myndighederne vil de afvise dig blankt.....

Og det er der sikkert ingen som ønsker i den sidste ende.

Kristian
Avatar billede Sofusrg Nybegynder
25. marts 2016 - 11:58 #2
Ok tak, det er jeg meget glad for at høre! :)
Avatar billede finb Ekspert
27. marts 2016 - 13:26 #3
Arbejd gennem en person over 18 år.
Måske kunne denne person "ansætte" dig
til en start.
Hvis du skal kunne konkurrere, er du
nok nødt til at finde en udenlandsk
producent, men de udnytter arbejderne.
Alternativt kan du få lavet tøjet i
Vesten, og så slå på, at der er
lavet i Vesten under gode forhold.
Avatar billede Sofusrg Nybegynder
27. marts 2016 - 13:51 #4
Hej Finn, det er sådan at mit tøj er igang med at blive produceret af et firma nede i Kina, det går som smurt og jeg har fundet et sted hvor jeg kan købe mærker :)