Avatar billede Bonusxpert Nybegynder
25. marts 2016 - 09:25 Der er 3 kommentarer

Vurdering af bonusxpert.dk

Hej

Jeg har for nyligt oprettet siden www.bonusxpert.dk - en side der bl.a. guider brugeren til de bedste bonusordninger ved forskellige bookmakere.

Jeg vil rigtig gerne have en tilbagemelding på hvad i synes om siden. Både indholdsmæssigt (der mangler stadig lidt indhold på nogen af siderne), men også designmæssigt og brugervenlighed.

Hvad fungerer? Hvad kan gøres bedre? Hvad ville i ændre? Alle indlæg vil blive værdsat.

På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2016 - 10:14 #1
Hej Bonusxpert.

En fin lille affiliate side du/i har stablet op på benene.
Det eneste der flade mig eller mangel på samme er at man intet information kan finde om jer på selve hjemmesiden.

Du har en overskrift som hedder "Vi guider og giver dig gode tips" ja det er fint, men hvem er i?

Få lavet en side om hvem i er, hvorfor denne hjemmeside osv.
Få også lavet jer en FAQ side.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2016 - 11:41 #2
Hej Bonusexpert

Siden er meget enkelt opbygget, den er til at overskue, men der er også rigtig meget information.
Jeg er ikke typen der kender meget til betting på sport, men tænker at det må være noget af en opgave at opdaterer data osv. for dette site og der mangler noget om hvem det er der vurderer bookmakerne og laver anmeldelser osv.

Indholdmæssigt kan jeg godt se at det er betting firmaerne der har fokus og dem I tjener penge på hvis der klikke videre og I får en referral bonus, men at der så er en meget lang velkomst tekst under disse på forsiden virker tosset layout mæssigt.
Jeg ved du skriver at siden ikke er færdig, men man skal ikke have menupunkter for noget der ikke er der når den launches rigtigt ihvertfald. Så konkurrencer og ugens gæstetipper skal væk. Artikler er også helt tom, hvad havde I tænkt den skulle indeholde?

Det er godt med et overblik, men hvem validerer vurderingerne, ændre de sig over tid, det ville være en stor fordel hvis I fik involveret et community, så dem der rent faktisk benytter betting sitesne, selv kunne lave anmeldelser og derved kunne man få et bruger perspektiv. Det virker lidt som et salgsprojekt hvor man ikke rigtig vil vise man står bag, enten pga. man får penge af firmaerne for at promoverer dem eller fordi man måske har en position hvor man favoriserer nogen frem for andre (hvis man arbejder for dem), eller man har en anden position hos fx. tipsbladet eller danske spil og man egentlig måske har insider informationer om tingene, hvad ved jeg. Det ville dog især for nogen som mig der ikke kender markedet og dem der måske vil bruge sitet netop til at danne sig et overblik og få "hjælp" til at komme i gang være godt med information om hvem der står bag, så kan man selv vurdere om man vil tage informationen for gode varer.

Selve koden ser fin ud, der loades dog utroligt mange imports af stylescript, 18 så vidt jeg lige kan tælle, det er ikke fordi det går langsomt, men der går næsten 2 sekunder før bare css er loadet og det er selvom det er et reload, før det er der 1,3 sekunder til TTFB og så kommer der js også her loades det af mange omgange, hvilket gør at siden alt i alt først er loadet/reloadet efter 4 sekunder. Her bør man samle kaldene, kører et script der samlede alt css i en fil og det samme for js, hvis man ville optimerer det, det ville sparer en hulens masse http request og derved også tid.

Embed player laver en del fejl kald, så når siden er loadet, så kommer der 6 cast_sender.js der fejler, det er måske ikke så hensigtmæssigt.

I toppen af koden er der et skip link, som ikke rigtig ser ud til at blive anvendt.

Siden er ikke responsiv, ikke at den skal være det, men boks opbygningen vile gøre sig godt til at kunne opdeles hvis man kom til siden via en enhed med mindre skærm. Der loades dog i koden en masse if statement omkring hvis man kommer fra IE det ene og andet og IE mobile, jeg ved ikke om det er fordi I vil loade indholdet anderledes for dem, men det burde ikke være specifikt for IE, i det hele taget tages der meget højde for gamle browsere, hvor man måske hellere skulle finde løsninger til nyere versioner, samt mobile enheder.

Jeg synes egentlig siden fungerer fint som overblik, men har nogen mangler i form af information og kodemæssige ting der klart kan forbedre tingene.

Håber noget af inputtet kan bruges.
Avatar billede mikaelch Novice
18. maj 2016 - 00:16 #3
i opdatere ikke siden det virker ikke troværdig spil der er stoppet for flere uger siden  skriver i forsiden anbefaler , fjern dem og opdatere med nogle nye kampe og tips

hjemmesiden loader meget langtsom selv de sider hvor skrives kommer snart på altså intet indhold disse sider

om jer side det savner jeg også på siden

der mangler indhold siden især og begynde på siden

der er forsiden 2 gange samme reklame tag den ene væk siden er
jo også meget tung

social logoer likes del facebook og google kan også hjælpe noget i seo