Avatar billede grantun Praktikant
25. marts 2016 - 12:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

virus på iphone 5

Hej
er det nogen herinde der har tjækk på hvad man kan gøre med en Iphone 5 med virus på.
problemet er at den selv skriver ikke lader en søge eller andet-derfor kan man heller ikke reindstallere softwaren, man kan heller ikke søge et antivirus program, hvarken på net eller apstore....
findes det noget trick?
de fleste ting er nu sikkerhds kopierede, mangler kun kalender...
Avatar billede Blueeyez Mester
25. marts 2016 - 15:51 #1
Det må du godt uddybe en del bedre..
Avatar billede grantun Praktikant
25. marts 2016 - 17:23 #2
Iphone 5 med virus i
Viruset gør at man ikke kan skrive noget, heller ikke pin koder eller lignende....den "skriver selv", ringer op random folk,og dublikerer apps man har haft oppe....
Avatar billede grantun Praktikant
25. marts 2016 - 17:25 #3
Det har lykkets mig i over to dage, at tømme den for billeder og andet , det jeg ønsker er at få reindstalleret softwaren, men det "får jeg ikke lov" til, da man intet kan skrive på den....
Avatar billede grantun Praktikant
25. marts 2016 - 17:27 #4
i øvrigt er også skærmen "låst", ingen føllelse, men det tror jeg er et andet problem måske, har set det på andere Ipones. man skal prøve 25 gange inden man kan åbne, og da risikerer man at den "selv fylder i" random pinkoder....
Avatar billede Blueeyez Mester
25. marts 2016 - 18:15 #5
kan du ikke nulstille den via itunes på din pc?

hvis du slukker den og holder hjem knappen nede mens du tænder den og fortsat holder hjem knappen nede vil den os nulstille (mindes dog den måde ikke fungere mere)

dine data er vel os på icloud?

er din iphone jailbreaket?
Avatar billede grantun Praktikant
26. marts 2016 - 21:27 #6
Tak det fungerede....har glemt hvordan man deler points ud....fortell gerne
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2016 - 21:40 #7
svar herfra ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
14. april 2016 - 18:51 #8
Husk at acceptere svaret ;)