Avatar billede Marting Forsker
27. marts 2016 - 17:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg en makroer

Hej

Jeg bruger Excel 2007

Hvordan sletter jeg nogen Makroer ?

Jeg har oploadet et billede, hvor jeg har lavet nogen røde ringe rundt om de ting jeg godt ville have slettede.

http://play48.com/gratisupload/userprofiles/6l3Q1KrIrl/Billede%2Ejpg

Håber der er en der kan hjælpe  :- )

Har prøvet Edit der er ikke noget man rigtig kan trykke på :  -(

Hilsen Martin
Avatar billede store-morten Ekspert
27. marts 2016 - 18:20 #1
Prøv:
Dobbeltklik på ThisWorkbook, slet kode i vinduet til højre.
Højre klik på Userform1, vælg: Delete.
Avatar billede supertekst Ekspert
27. marts 2016 - 18:21 #2
Prøv at højreklik på det du vil have slettet.
Husk vil du frem i verden så højreklik
Avatar billede Marting Forsker
27. marts 2016 - 18:48 #3
Hej store-morten

Det har jeg prøvet men synes ikke det er muligt at slette på den måde?

Supertekst

Det har jeg også prøvet, det var fordi jeg ville have din kode ind i min rigtige version af min Kørselsrapport

Den ThisWorbook er komme til at stå der det var bare jeg kunne slette den og starte forfra  med at få din kode ind  :  -)
Avatar billede Marting Forsker
27. marts 2016 - 18:49 #4
Ps. store-morten

Userform1 den er lykkes mig at få slettet  :  -)
Avatar billede Marting Forsker
27. marts 2016 - 19:10 #5
Jeg har prøvet at kopiere koden manuelt med at tage den først over i en notesblok og efterfølgende ligge den over i ThisWorbook "ja den jeg ikke kunne slette"
Så køre det efter jeg skulle rem
Denne kode :

'VERSION 1.0 CLASS
'BEGIN
'  MultiUse = -1  'True
'End
'Attribute VB_Name = "ThisWorkbook"
'Attribute VB_GlobalNameSpace = False
'Attribute VB_Creatable = False
'Attribute VB_PredeclaredId = True
'Attribute VB_Exposed = True

skulle man ikke kunne Import / Export?

Så skulle jeg lige ratte Ark navnet om til Ark1  :  -)
Avatar billede Marting Forsker
27. marts 2016 - 19:21 #6
Jeg fandt ski lige denne her og kode og ratte den  så køre det  :  -)

Private Sub Workbook_SheetBeforeDoubleClick(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)

If Sh.Name = "Kørselsrapport" And Target.Address = "$A$1:$I$1" Then
Avatar billede store-morten Ekspert
27. marts 2016 - 19:43 #7
ThisWorkbook kan ikke slettes, men ved at dobbeltklikke på ThisWorkbook, og slette kode i vinduet til højre, så er Makroer slettet. (Forudsat at der ikke er kode på arkene)
Avatar billede Marting Forsker
27. marts 2016 - 20:30 #8
Hmm

Det kunne det godt se ud so mom, for hvis jeg åbner  et helt nyt frisk Excel ark så stå der tre ark hvor der stå "Worksheet" over i kode bla. Vinduet så når jeg sletter de to  ark

Så stå der det samme i det sidste  ark?

det må da være muligt at få det væk tænker jeg.
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2016 - 17:03 #9
Hvis der er 3 ark:

Ark1(Ark1)
Ark2(Ark2)
Ark3(Ark3)
Denne_projektmappe

Disse 4 kan ikke slettes.
Avatar billede Marting Forsker
28. marts 2016 - 19:56 #10
Hej  igen  : - )

Oki , jeg synes bare  at kunne  huske da jeg havde  bombede, min maskine og havde geninstalleret mit Excel var der kun 3 ark og ikke nogen ThisWoekbook nederst  Jeg har oploadet tre nye billeder  .

http://play48.com/gratisupload/userprofiles/QVqkzmWDZs/Billede%201%20Ark1%2Ejpg

http://play48.com/gratisupload/userprofiles/QVqkzmWDZs/Billede%202%20Ark1%2Ejpg

http://play48.com/gratisupload/userprofiles/QVqkzmWDZs/Billede%203%20Ark1%2Ejpg

Hilsen Martin
Avatar billede Marting Forsker
23. april 2016 - 22:54 #11
Hej med jer

kunne i ligge et svar  ind : -)
Så vi kunne få lukket denne her : -)

Hilsen Martin
Avatar billede supertekst Ekspert
23. april 2016 - 23:39 #12
Læg selv et svar og accepter dette.
Avatar billede store-morten Ekspert
24. april 2016 - 04:56 #13
Kommer her :-)
Avatar billede Marting Forsker
24. april 2016 - 16:21 #14
Hej Stor Morten  -)

Den skulle jo  deles

Hilsen  Martin
Avatar billede Marting Forsker
25. april 2016 - 20:56 #15
Hej

Jeg kan ikke dele?

Hilsen Martin
Ps. har du set mit nye opslag store-morten??
Avatar billede supertekst Ekspert
14. maj 2016 - 22:58 #16
Jeg afstår point
Avatar billede Marting Forsker
15. maj 2016 - 12:28 #17
Det er ok, så får, Stor Morten  tildel dem.