Avatar billede phpnoob Novice
28. marts 2016 - 11:24 Der er 1 kommentar

seooptimering

nogen der kender nogen gratis måder eller programer hvor på man kan tjekke hvad folk søger mest efter feks inden for en bestemt kategori...og dermed vide hvad man skal optimere sin hjemmeside over imod?...

Håber på nogen gode input og på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2016 - 16:27 #1
Ved ikke om der findes præcis det du leder efter især i en gratis version. For SEO værktøjer findes der mange af.  Hvis det skal være gratis, jamen så kan du jo bruge google ende adwords, der kan du få tal frem hvor du kan se hvor mange mennesker der søger på bestemte keywords. Ang kategori tror jeg det bliver en smule for stort. For hvis du vælger en kategori som have, så vil der jo kommer flere millioner resultater. Her skal man være lidt mere specifik. Hvis du ikke har imod at kaste lidt penge efter et udmærket program så kan jeg anbefale: LondTailPro