Avatar billede johs_j Novice
28. marts 2016 - 12:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdater ios 9,3 på iPhone 4S

Min tlf siger der er en Ios 9.3 opdatering til min iPhone 4S. Den skulle være kompatibel med min tlf ifølge Apple' hjemmeside.
Jeg får hele tiden at vide at:
Kan ikke godkende opdatering
Ios 9.3 kan ikke godkendes, fordi der er ikke forbindelse til internettet.

Prøv igen
Mind mig om det senere.

Nu har jeg prøvet flere gange uden held.

Jeg har opdateret min iPad2 uden problemer.

mvh
johannes
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2016 - 14:27 #1
du må ikke opdatere, da ældre iphones ios opdatering er trukket tilbage grundet en fejl i ios 9.3
Avatar billede johs_j Novice
28. marts 2016 - 16:54 #2
>Blueeyez
Det forklarer jo en del. Gad vide hvorfor det ikke lige stod på hjemmesiden.
Der kommer jo nok en ny opdat siden.

Skriv et svar hvis du vil ha point!
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2016 - 12:28 #4
min ipad2 har lige fået version 9.3 en gang til - så den må være klar i rettet version nu