Avatar billede lumajo Nybegynder
29. marts 2016 - 19:32 Der er 1 løsning

Bag om landing page.

Min webside vl jeg gerne redigere lidt i og det gør jeg direkte på den med et login. Jeg skal arbejde på den side der er bag ved min landing page www.xxx.dk/welcome.php.
Jeg kan sagtens deaktivere welcome.php og begynde at arbejde på min side, men den skal ikke være offentlig endnu. Derfor har jeg en foreløbig landing page.
Hvordan kommer jeg ind bag ved welcome.php?  :-)
Avatar billede lumajo Nybegynder
11. april 2016 - 09:37 #1
Lukker