Avatar billede Micheladaines Nybegynder
29. marts 2016 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mister internet ved DNS skift

Hej alle.
jeg håber der er en der måske kan hjælpe mig her. Jeg har internet hos Stofa ( tidligere Sydenergi) jeg har brugt Unlocator indtil for ca 14 dage siden da Netflix blokkede for alle vpns og dem.
Jeg har prøvet at bruge den DNS de siger vi skal bruge fra deres beta, men når jeg indtaster den mister jeg intetnetforbindelsen, ikke kun browser men al internet. noget der ved hvorfor? og hvordan jeg fixer det?
Avatar billede Micheladaines Nybegynder
29. marts 2016 - 19:49 #1
Jeg kører igennem SE's modem igennem en router da vi er flere online herhjemme.
Avatar billede papi Juniormester
30. marts 2016 - 10:10 #2
Hvad sker der hvis du f.eks ændrer den til 8.8.8.8 ?
Avatar billede Micheladaines Nybegynder
30. marts 2016 - 16:23 #3
Jeg kan sagtens ændre den til nogle, men der er 2 bestemte hos dem, det er  f.eks 209.177.145.30 intet i sekundær men kan sagtens bruge 185.37.37.37 og 185.37.39.39. jeg skal bruge den første DNS jeg skrev.
Avatar billede Micheladaines Nybegynder
28. april 2016 - 12:32 #4
Det er åbenbart min udbyder der har spærret for den og nogle andre DNS. Svineri faktisk, men kan ikke gøre noget, måske hjælper en fast IP siger de :(