Avatar billede vuske Seniormester
30. marts 2016 - 10:41 Der er 1 kommentar

adobe photoshop elements 9

adobe photoshop elements 9 - jeg kan ikke installerer dette i windows 10, er der nogen der har en omvej, eller er det simpelthen ikke kompatibel med win10
Avatar billede kurtba Ekspert
30. marts 2016 - 22:35 #1
Umiddelbart ser det ud som om, at den kun er kompatibel med windows til og med version 7.
https://helpx.adobe.com/photoshop-elements/kb/system-requirements-photoshop-elements.html#main_Photoshop_Elements_9_0