Avatar billede Tikkipjuske Nybegynder
31. marts 2016 - 20:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udelade grafik ved udskrifter

Kan man programmere et design til at udelade grafik ved udskrifter?
Avatar billede Slater Ekspert
31. marts 2016 - 20:31 #1
Æh... hvad?

Jeg tror du bliver nødt til at forklare lidt nærmere.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. april 2016 - 06:52 #2
Mener du et InDesign dokument?
I udskriftvinduet ved "Grafik / Send data:" kan vælges "Ingen".
Men der udskrives så et gråt felt, hvor grafikken skulle have været.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2016 - 09:14 #3
hvis det er sider fra nettet, så kan du gøre det via css (hvis du altså selv laver siderne).
@media print {
  ...
}
se mere på fx https://www.smashingmagazine.com/2011/11/how-to-set-up-a-print-style-sheet/
Avatar billede Tikkipjuske Nybegynder
01. april 2016 - 16:32 #4
Tak til jer alle sammen for svar. Det er sider fra nettet jeg mener og informationerne i linket til smashingmagazine fra claes57 ser ud til at være lige det jeg har brug for :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2016 - 17:27 #5
Ok, hvis det er det hele, så læg bare et svar selv så du kan lukke spg.
Avatar billede Tikkipjuske Nybegynder
02. april 2016 - 07:14 #6
Linket til smashingmagazine fra claes57 er svar på min henvendelse. Jeg lukker derfor dette spørgsmål.
Avatar billede Slater Ekspert
02. april 2016 - 08:14 #7
Du har ikke lukket det. Du skal også acceptere dit eget svar.