Avatar billede moabou88 Mester
02. april 2016 - 13:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til PDF reader

hej.

Ved godt det er pinligt spørgsmål.

Dette burde være basal it.

Men jeg kan pludselig ikke læse mine pdf filer længere.

Det klassiske PDF ikon er forsvundet og istedert heder det nu E PDF, så man simpelthen komemr på nettet når man vil åbne en PDF fil.

Jeg har forsøgt at hente adobe flash reader og adobe flash player, men ingen af programmerne har virket.

Nogen der kan hjælpe.

TAK
Avatar billede Slater Ekspert
02. april 2016 - 13:32 #1
Du kommer ikke "på nettet", du bruger bare Edge (den nye browser i Windows 10) til at åbne PDF-filer med. Det er standard i Windows 10.

Hvis du ikke er tilfreds med det, kan du f.eks. højreklikke på filen, vælge egenskaber, og i den dialog klikke på Skift, for at vælge det program de skal åbne med, hvis du allerede har et andet installeret.

Og så hjælper Flash reader/player ikke noget, da Flash intet har med PDF at gøre. Det er Adobe Acrobat Reader der kan åbne PDF'er.
Avatar billede moabou88 Mester
02. april 2016 - 18:06 #2
Tak for svaret.

Hermed noteret.

Lægger du et svar
Avatar billede Slater Ekspert
02. april 2016 - 18:17 #3
Så gerne.