Avatar billede leftism Praktikant
05. april 2016 - 17:46 Der er 1 løsning

Tilkøbe 'Secure DNS'

Vi har på mit arbejde i dag fået tilbudt at tilkøbe 'Secure DNS' til vores Citrix-løsning. Vi har ikke en kæmpe pengekasse og indtil nu har vi klaret os fri for virus og ransomware ved almindelig omtanke.

Findes der ikke gratis plugins til eller browsere med en sådan funktion indbygget?

Google Chrome kommer af og til med en rød side, der viser en advarsel, hvis man besøger en ukendt side. Er Google Chrome så avanceret, at den tjekker DNS inden de viser en side?

Er 'Secure DNS' blevet et 'must have' produkt for virksomheder?

På forhånd tak!

/Lars
Avatar billede leftism Praktikant
05. maj 2016 - 09:26 #1
Luk.